tirsdag 1. juli 2008

Sølenkurs

Noen bilder fra Sølen som ble tatt av Roar Christiansen. http://www.irax.org/nihx/

(bortsett fra det med koppen)
Flere bilder finnes i albumet mitt på picasa.
















-
Jada, hun har allerede vært på ukeskurs på Sølen. Og selvsagt hadde vi det gøy!

Hun var helt utrolig til å bruke vinden og nesa, og med et herlig kroppsspråk var det SÅ gøy å se når hun fikk figuranten i nesa.
Jeg la også ut et lite spor til henne, med planer om spontanspor. Jada, jeg er optimist... :-) Det endte selvsagt opp med at jeg selv gikk feltsøk etter matfatet hennes... :-)

Hun sjarmerte jo meg i senk denne uken, men noen andre også tror jeg.

Det endte i alle fall med at enda en valp fra dette kullet havnet i Norge, nemlig Arras! Jeg håper han er like fin som min for da kanskje han blir norges første hollender i tjeneste?

Aya til Elin kommer jo også til Norge etterhvert, og henne blir det garantert noen bilder av også.

Ingen kommentarer: