onsdag 23. desember 2009

HD A, AA: A, Rygg: perfekt!

HD: A, AD: A, Back: Perfect (i flg. megselv og veterinær)

Kan man få en bedre julegave!!??

Jeg har en sprudlende, utrolig, fantastisk, vakker, morsom, leken, energisk, humoristisk hund med gode sosiale antenner, både mot folk og dyr. Eh, tja....det vil si.... den katt/hund leken hennes kan jeg vel styre meg for...
Hun fungerer fint i miljøer - i hvertfall hvis man kan akseptere at hun er glad og viser det gjerne.... smile
Hun er kjempemorsom å leke med, trene med og omgås.
Hun har massevis av arbeidskapasitet!

Hun gleder meg 1440 minutter i døgnet, og likevel har jeg konstantert at jeg ikke har fått færre gråe hår.... ?

Så topper hun alt dette med å ha perfekte hofter, albuer og rygg!

YEESSSS!!

big grin

2 kommentarer:

Monica sa...

Vad UNDERBART!!!! Grattis!!!!

Annegry sa...

Takk vennen! :)