søndag 4. januar 2009

Godt nytt år!

Så er det nye året i gang!
Vi ønsker alle venner et fremgangsrikt nytt år!!

Vi overlevde nyttårsaften på en fin måte selv om Mabel synes jeg var litt for "hysterisk". :-)
Jeg er nemlig nøye på at mine hunder ikke får gå ut på nyttårsaften, så ved 8-9 tiden om kvelden er det portforbud for dem.....
Jeg ser ingen grunn til å ta noen sjangser, og i alle fall ikke med en ung hund på 7-8 mndr.
Så, jeg har fokus på å unngå alle "ooops.... det var kanskje ikke så lurt situasjoner" - de kan nemlig bli vanskelig å få gjort om....
Dermed fikk Udda ligge i buret sitt og gnage på et bein fra 11 og utover. Et par ganger som det smalt rett utenfor vinduet reiste hun på hodet, men etter noen sekunders betenkningstid begynte hun igjen å gnage på beinet sitt.
Men, selvsagt har vi ikke unngått smell under lufteturene våre. Men hun reagerer helt fint. Altså, hun er ikke døv ;-) Men, hun blir ikke redd eller engstelig. Ved ett tilfelle (det smalt litt kraftigere) har jeg sett en aktivitetsøkning.
Altså blir det garantert passivitetstrening i forbindelse med fremtidig skuddtrening.
Dagens bilder er jo ganske like, men hun er så vakker at jeg kan jo ikke velge bort noen? :-)
Bokstavlig talt min gullunge!


3 kommentarer:

Ca, Hux, Kobra og Heidi sa...

Godt nytt år.. Nydelige bilder :o)

Anonym sa...

Hej på er! Tänk att jag håller med PRECIS! Mina hundar får heller inte gå ut på nyår:) Varföär riskera att något går snett:)
TÄnkte höra om du ville göra lite reklam för lägret i sommar? Kanske lägga ut det i din blogg eller skicka vidare till dina vänner:)??
Ha det gott så ses vi i sommar:)

Anonym sa...

Hej! Hoppas vi ses 2009, och lycka till med allt roligt som kommer i er väg! Det är kul att läsa din blogg! Fina bilder!