fredag 9. januar 2009

Søleninstruktørene er klare!


Bildet er av Tim (Warcraft av Nangijala) fra ett tidligere Sølen kurs!

Det er helt herlig å ha instruktørene klare altså!
Og vi er såååå heldige med instruktørene i år også!

Jeg regner med at annonsen om SØLENKURSET blir lagt ut på http://www.nbfk-oslo-akershus.net/ snart..... og i neste nummer av BelgerBladet. MEN, det er nok lurt å ikke vente på den annonsen hvis man vil være med...... Er du interessert, ta kontakt nå!

Foreløpig ser inndelingen slik ut:
  • Rolf von Krogh: Rundering
  • Mats Johansson: Rundering
  • Lasse Eriksson: Spor
  • Josefine Bolteus: Spor
  • Erik Gunnerud: Spor & rundering
  • Lena Josefsson (vi håper hun kan komme, men med forbehold): Rundering
Når? Hvor?
20-27 juni 2009!
På Sølenstua i Engerdal

Også i år vil det kun være 5-6 deltagere på hvert lag!

Hvis du vil vite mer kan du kontakte meg: malinois@c2i.net eller tlf. 95 99 94 94
Alternativt kan du kontakte Ann-Merethe (kennel Montmorenja)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har såå lyst! Men jeg prioriterer lydighetsuke på Son - selv om begge deler er veldig fristende. Skal ikke NBFK ha enda et kurs i juli?

Havrevingens Ambra ~ * Udda * sa...

Hei Benedicte!
Så hyggelig at du stikker innom :)
Jasså, du skal til Fanny du... bittelittegranne misunnlig jeg nå altså... Men, man må jo velge... Vi har ingen arrangement i juli, men nede hos Marie skjer det massevis. 24-26 juli! www.vixax.com
Masse hollendere dessuten :-)
Udda skal til Hellerud 1. feb og oppgaven da blir å stå pent, ikke stupe kråke foren dommeren osv.... Kanskje ses vi?

Anonym sa...

Jeg vil også på Sølen kurs. Tror du at de tar i mot acd også???
Hadde vært morsomt å få vist de frem til Rolf:-)
Takk for hyggelig samtale her om dagen.
Klem fra Linda og acd gjengen

Havrevingens Ambra ~ * Udda * sa...

Hei Linda,
Vi er ikke rasister, så selvsagt er Cattledogs velkommen! :-)
Gitte står allerede på ventelisten, og nå står du også! Det hadde vært kanon hvis dere begge kom altså!! :-)
På de siste Sølenkursene har det vært: Terv, Groen og Malle - heldigvis... ;-) Men også: Labrador, Dalmantiner, Schäfer, Riesen, Cocker spaniel, Hollender, Rottweiler, Dobermann, Weimeraner, BC, Blandinger og sikkert enda flere som jeg ikke husker....