fredag 10. juli 2009

Uddevalla - uka :)

Uddevalla ja....
Tusen takk til Åse som ordner dette hvert år! Og, tusen takk for at jeg får komme på lägeret!! Vi er virkelig privligerte! Jeg gleder meg allerede til neste år jeg!
Udda & jeg bodde i Gösta rommet og der liker jeg meg! Noja og jeg bodde også der.
I skogen var vi sammen med en super gjeng, og Åse hadde selvsagt laget sine helt suverene gjemmesteder! Det fantes kasser, tuneller, kompostbinger med pressening, hull i bakken med lokk over, naturlige steinrøyser som var fikset til ugjennomtrengelige gjemmesteder og så hadde hun selvsagt noen "Åse-läger". For å komme inn i et "Åse-läge" så hjelper det å veie 45 kg, og i tillegg ha en kropp som et slangemenneske..... Det er også fint hvis hunden ikke bruker for lang tid før den finner deg hvis du ligger i en sånn..... For noen ganger ligger den på en fjellhylle, og da er det greit at kroppen lystrer litt når man skal klatre ned igjen......
Og, som om ikke dette er nok så lager Åse så mange løyper at man aldri er i samme løyper i løpet av uken! Og, vi har to økter pr. dag..... Med andre ord: det er et drømmeläger!!


I skogen trente Udda og jeg på uvant terreng med masse fjellskrenter, terrengskifter ut til 50 meteren, figuranter som lå i hull i jorden, på fjellhyller, i kasser i sandtak osv. Midt i blinken for oss!

At vi hadde ny løype hver økt var en liten utfordring siden jeg hadde lyst å jobbe med minnesbilde, men det er jammen et luksusproblem at man alltid har ny løype og terreng!



På laget vårt var: Elisabeth & Aya (Kelpie), Anne-Lie med Golden, Sigge med Sch (Kodak), Eva m. Sch., Geir m. BC Fight, Turi m. BC Gulli, og meg & Udda.
Tusen takk til alle sammen for en super uke! Det var ekstremt varmt hele uken, og vi ble alle kjempeslitne av varmen (og fjellskrentene), men det merket man aldri noe til når folk var figurant!! Da tok de bare frem superkreftene...... Makan til folk! Dere er helt supre!!


Så mye bilder ble det dessverre ikke... - kun en ettermiddag (med hekseskudd) ble viet til det, og de fleste ble slik:
Her kan vi skimte Gulli sin søte lille og ikke minst fantastiske nese!

Søteste Border Collien altså!


Geir sitt nye håp er ganske søt hun også! :)
Elisabeth & Aja (kelpie)
Sigge sin Kodak i farta


AnneLie og sin helt supre jakt-Golden! Man får lyst på jakt-golden etter en uke med det sprudle-teamet!

Ingen kommentarer: