mandag 30. november 2009

Freaks fra Sverige:)







Bildene er fra Norsk Vinner utstillingen i Lillestrøm i helgen. Beklager bildekvaliteten (brukte kompaktkamera denne gangen).

Det var 3 hunder med av korthårene, og alle var svenske, og alle gjorde det kjempebra!
Gratulerer!

BIR: Freak le Chics Alakazam (Ikke la dere lure av bildene - han er en nydelig hund!)
BIM: Havrevingens Pyrrah (mor til Freak le Chics A kull)
Den tredje hunden var Freak le Chics Aggron som fikk CK. Han er også en flott hund, men trenger litt mer tid til å vokse inn i kroppen sin. (Han så ut som en junior :) ) Så neste år kommer han til å vise muskler.....
Norsk Vinner av strihår ble ikke overraskende : Roughrags Faust "Svonken" Gratulerer!!
Jeg lot meg også underholde av Mallekrafts B'Laban og en Schäferhund jeg ikke vet hvem er. De hadde det gøy!




En litt yngre utgave av Laban, før han ble en av de "store" gutta som fikk fange busemenn. :)

2 kommentarer:

Nina Andersen sa...

Viste ikke at hollendrene hadde selvlysende øyne men det kan jo være nyttig nå i disse mørke tider. Hehehe.
Strihåra hollender har jeg ikke sett før men den så jo ut som en helt annen rase. Tjihi.

Havrevingens Ambra ~ * Udda * sa...

Hehe, ja de bildene ble lekre....
Ruhår/Strihår tror jeg faktisk ikke det er noen av i Norge. Dersom Svonken er representativ for varianten Strihår/Ruhår, ja så er de ganske annerledes KH ja. Velbalansert, litt distinvert og fremforalt Coooool... Noe vi vel ikke kan beskylde våre for å være....*kremt*