søndag 2. november 2008

Feltsøk helgen

Jaha, da er denne helgen også over :-(

Den skulle opprinnelig blitt brukt til mye felt og spor, og for min del posisjonstrening på fri ved foten.

Resultatet ble litt felt, bittelitt posisjonstrening, litt kennelhoste på treningskompisene våre og endte med en skadet (halt) søster Aya. Men, Noja, Udda og jeg har i alle fall klart å holde oss på beina - og så håper vi at vi klarer å holde oss friske!

Vi håper Aya og Oliver blir superraskt friske av all homeopatmedisinen!

Leste forresten i en blogg her at Udda og jeg slett ikke var særlig elegante i utstillingsringen.....? Hmm, lurer på hva de mente ? :-)




God bedring til super felt -hunden Aya!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk. Det kommer godt med! Er ikke morro å ha en skadet og syk hund. Men nå ser det ut til å gå bedre enn det så ut til da det skjedde. Da gikk det litt kaldt nedover ryggen på meg gitt...
Nå ligger den syke i kurven sin og tar det med ro så hun skal komme seg fortere. Håper ikke det her tar lang tid!

Anonym sa...

Hej!
Tack för ditt inlägg. Man blir glad av sånt. :-)
Hoppas allt är bra med er. Vore skoj å se en bild på "Udda". De måste ju vara ganska stora nu va?

Ha det så bra!
Kram Towa, Qaala, Ninja och Arko

Havrevingens Ambra ~ * Udda * sa...

Jeg har tatt oppfordringen, og omsider tatt noen nye bilder av vidunderet Udda! Lille Arko har nok snart tatt igjen jentene i størrelse!
Dere er bare helt utrolige Towa! Vi gleder oss til fortsettelsen!